Kaffeöverdos

Min kropp är så otroligt svullen och inte alls speciellt trevlig att befinna sig i. Jag vet inte riktigt hur jag ska avhjälpa situationen heller. Kaffe och vatten räcker bara so far när det kommer till att bli av med överskottsvätska i kroppen. Förhoppningsvis försvinner vätskan efter några dagar om jag lyckas hålla mig ifrån att hetsäta och utöva kompensationsbeteende.
 
Hela tiden känns det som om jag kämpar emot min kropp, som om jag vill en sak och det skalet jag bor i strävar efter någonting annat. Bara en sådan sak är utmattande. Och det sliter antagligen isär kropp och själ. Gör att själva enhetligheten löses upp. Det kanske är därför jag känner mig så förtvinad i sinnet stor del av tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0