2014

Och det är dags. Jag börjar blogga. Igen. Ni som kommenterade förra året när jag skrev senast, tack så otroligt mycket. Och puss till er! Dock tänkte jag radera historiken. Det är en ny person som skriver här nu, en person som äntligen går på medicin, en person som mår mycket bättre psykiskt, en person som gått ner några kilo och en person som inte orkar vara ätstörd men som ändå är det.
 
Jag vet inte om det är några som läser här längre, jag har ju inte ens öppnat denna sida sen i maj 2013. Nu är det ju, som ni alla vet, ett nytt år och modern av alla omstarter har kommit och gått. Nyår alltså.
 
För att ge er en liten uppdatering kan jag kort sammanfatta vad som hänt i mitt liv...
 
- Jag har gått på Cipralex 10mg i ungefär ett halvår efter att jag fick diagnosen "gränspsykotisk" och sökte hjälp för detta på öppenpsyk.
- Jag har ett lagom svajigt förhållande med en underbar man/pojke/whatever och jag älskar honom något otroligt.
- Jag går nu andra året, eller fjärde terminen, på univerisitetet. Och alla som sa att man inte kan ha en ätstörning och samtidigt klara av högre studier - jag klarar det galant, har ett flertal A och orkar med varenda föreläsning.
- Jag har gått ner lite i vikt och skvalpar nu omkring på runt 49-50kg. Det ger mig ett bmi på 18.3.
- Jag börjar blogga igen för att jag verkligen saknar gemenskapen, stödet och att ha en kanal där jag kan skriva ner tankar och känslor, få feedback och kontakt med personer som har liknande problem, tankar eller sjukdomar. Så här är jag. Nu igen.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

jag är kvar.

2014-01-23 @ 17:10:01
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Anna

Välkommen tillbaka! Ska bli kul att börja följa dig igen! :)

2014-01-25 @ 11:20:19
URL: http://annaochana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0